Politica de livrare

  • Cine va livra coletul?

Firma de curierat partenera cu care se va realiza livrarea coletelor comandate de catre dumneavoastra este FAN COURIER (SC FAN COURIER EXPRESS SRL).

PR PACK, in calitate de vanzator, isi rezerva dreptul de a schimba furnizorul serviciilor de curierat fara o notificare prealabila a clientilor.

  • Timpul de procesare al comenzii

Ulterior finalizarii comenzii dumneavoastra (aproximativ 2-3 saptamani), pachetele vor fi livrate catre beneficiarul final sau in bulk in termen de 1-3 zile lucratoare (termene de livrare valabile pentru livrarea nationala). 

Comenzile nu sunt expediate sau livrate în zilele de Sambata, Dumnică sau în zilele de sărbători legale.

In anumite momente aglomerate din an precum Black Friday, Craciun, Paste, timpul de livrare poate fi prelungit cu cateva zile, aspect ce va va fi comunicat printr-un banner pe site, la plasarea comezii ori prin orice metoda de comunicare aleasa de catre vanzator.

Cumpărătorul / beneficiarul va intra în proprietatea bunurilor după semnarea documentului de transport și efectuarea plății in prealabil (prin ordin de plata).

  • Tarifele de livrare

Tarifele de livrare actualizate pentru pachetele livrate individual pot fi consultate in sectiunea Preturi servicii. In situatia in care adresa beneficiarului nu se afla in raza de acoperire a curierului, va fi perceputa o taxa pentru km suplimentari, aceasta urmand a va fi comunicata anterior expedierii coletului.

Pachetul mostra beneficiaza de transport GRATUIT pe toata suprafata Romaniei.

Pentru comenzile livrate bulk costul de livrare va fi calculat ulterior plasarii cererii de oferta.

  • Conditiile de transport

Ne dorim ca produsele sa ajunga la dumneavoastra in cele mai bune conditii, de aceea ne asiguram ca au fost ambalate corespunzator pentru transport.

PR PACK, in calitate de vanzator, nu isi asuma responsabilitatea pentru coletele deteriorate sau pierdute. In situatia nefericita in care coletul dumneavoastra a fost pierdut sau a fost deteriorat pe durata transportului, va rugam sa transmiteti reclamatia catre compania de transport. Pentru o solutionare cat mai eficienta va recomandam sa pastrati orice material deteriorat cat si produsul pentru a va servi drept proba in cadrul reclamatiei dumneavoastra.

Reclamatiile privind pierderea sau livrarea unui colet/plic deteriorat se pot trimite la adresa: customer@fancourier.ro.